zeyyunus44 kötü niyetli değiller ama destek almak ne alaka sanmıyorum destekle falan düzeleceğini aslında siz yazınca düşündüm de kızım tek çocuk ve biz köyde yaşıyoruz 32 aya kadar çok faZla bir yere gidip gelmedik imkanlardan dolayı ama aşırı uyumlu ve sakindi zaten 18 ayda bayağı konuşuyordu o zaman herşeyi konuşarak çözerdik böylr şeyler hiç yaşanmazdı işte bu vakte kadar insanlarla çok haşır neşir olmadı tek gördüğü annesi babası işte bu yaz kuzenleriyle daha fazla vakit geçirdi ve onların en ufak bi vurmasına ya da elinden bişey alsalar böyle ağlıyor birde herşeyi kendisine ait sanıyor çünkü evde onun hükmü olduğu için hep evdeymiş gibi kendi kurallarını uygulamak istiyor ben sürekli onunla konuşuyorum bugünü daha sakin geçirdik inşallah düzelir , yorum için teşekkür ederim size