Deletedmom_110 Kızlar anneme babam hediye alıcakk annem hiçbir iş yapamıyor ayağında aparat vs var amaliyat olması gerekiyor gerçekten memnun kaldığınız halıda vs söyler misiniz? Birde kurutma Makinası bosh mu Samsung mu model?
emilia Deletedmom_110 Ben şımart Katya yerli üretim robot süpürge kullanıyorum. Hem süpürüyor, hem de siliyor. Çok memnunum.
Emily37 Deletedmom_110 canım yeni aldım xaomi robot vacuum s10+ Çok memnun kaldım.hangi odayı istiyorsam orayı temizliyor.benim evim 180metre çok kısa zamanda tüm evi temizledi.ben indirimden aldım bir bak istersen trendyola yada hepsiburadaya
avokadosever Deletedmom_110 roborock S7 Max çok çok memnunum 1 yıldır kullanıyorum. Herkese tavsiye ederim elim ayağım
Alerjikrinit Deletedmom_110 ben xiaomi kullanıyorum memnunum ama 2020 de almıştım ilk çıkanlardan. Batarya problemi oluyor açıkçası 3 senedir 2 kere batarya değiştirdim 2.de oğlum oynadığı için oldu. Yeni modellerde batarya iyileştirmesi yapılmıştır mutlaka. Ama şimdi ki aklım olsa belki roborock alırdım o daha iyi
Esruli Emily37 benimki de sizinkiyle aynı bir şey soracaktım şarj dolduktan sonra yarım kalan temizliğe devam ediyor mu acaba benimki etmiyor da tekrar komut vermem gerekiyor
AslanLeomoms Deletedmom_110 roborock q7 max aldık indirimden, çok memnunum Silip süpürüyor Karşılaştırma videolarını youtube izleyebilirsiniz 4 farklı haritalandırma seçeneği mevcut
Emily37 Esruli ilk kullandığımda şarjı azdı yarım kaldı temizlik şarj olunca devam etti kendisi ben komut vermedim
Esruli Emily37 ilk başlarda devam ediyordu sonradan bir ayarını mı bozdum ne yaptım bilmiyorum devam etmiyor benimki ya bir de paspası kullanıyor musunuz halıyı ıslatıyor mu
Emily37 Esruli paspası hiç denemedim ben daha.evimde silinicek yerden çok halı var çünkü🤦🏻♀️Denediğimde mutlaka yazarım size.servisi arayın mutlaka bir sorun belki bi ayarı bozulmuştur
Abaegrk Deletedmom_110 roborock s7 çok memnunum bu güne kadar evime aldığım en mantıklı şeylerden biri