Ummuhan_52
Ummuhan_52 Merhaba kızımda 2 aylıkken başladı ama bizde egzamayı tetikleyen bir durum varmış yani alerjisi varmış yumurta beyazına geçmiyorsa muhakkak cildiyeye götürmenizi tavsiye ederim sizinde olabilir şuan kızım 21 aylık bir yaşından sonra alerjisi geçti çok şükür, egzama da yüzünde ve bir çok yerinde geçti ama malesef cildi kuru ve ayak bileklerinde kaldı, banyoda lif kullanmayın, banyosunu beş dakikayı geçirmeyin çünkü su vücudu kurutuyor, banyodan sonra vücudu kurulayıp güzelce nemlendirin ben hala bu şekilde devam ediyorum bir de en önemlisi pamuklu giysiler giydirin, çok geçmiş olsun