6 aylıkken başlatılır zaten ömrü boyu yemek yiycek. 6 ay normal şartlarda suya bile ihtiyaçları yok . 6ay öncesi başlatırsanız bagırsakları hazır olmadığından kabızlık sorunu cok uzun süre yaşarsınız. Reflüde yaşama riski oluşturursunuz. Dünyada daha 2 aylık 3aylık yaşamış olan bir bebeğe tadım cok gereksiz ve sakıncalı. Ben çocuğumu 6 ay su bile vermedim Sadece anne sütü ile besledim 6 aydan sonra sağlıklı şekilde tadımlar başladım, ve Şimdi her şeyi Seven yrmek ayırt etmeyen yemek yemeye düşkün de bir 3 yaşında çocuğum var.