Kızlar selam, sezaryen sonrasında doktor bana iz kalmaması için bir krem önermedi. Sorduğumda ise Şuan bir sıkıntı yok kremi enfekte olan ameliyat izleri için veriyorum dedi. Size doktorlarınız krem önerdi mi? Önerdi ise isimleri nelerdir? Ameliyat izi oldukça büyük biliyorsunuz, olabildiğince az iz kalsın istiyorum