Kızlar bebeğim 3 ay 8 günlük sürekli oturmaya çalışıyor. Ellerinden tuttuğum anda kendini oturur pozisyona alıyor. Kafasını çok güzel tutuyor. Oturmayınca da ağlıyor napacağımı şaşırdım. Bu işin doğrusu nedir? Her doktor farklı görüşe sahip bu konuda…