Laktom diye bir takviye edici gıda var ben onu içiyorum, güzel süt yapıyor. Bir al istersen, dene ☺️ laktozsuz süt ile içiyorum tadı güzel. Onun dışında bulgur pilavı, tahin helvası, hurma, kuru incir, bol su içmek süt arttırıyor. Bir de fındık, badem ye ☺️