Kızlar durum güncellemesi yapayım. Göbek bağımız normalden kalınmış bu yüzden zaten geç düşmüş. Düşünce de dibi de kalın kaldığı için kendi kendine kapanmazmış zaten. Doktora gittik 2 3 gün arayla 2 kere yaktı şimdi bir sorunumuz yok şükür. Hepinize teşekkür ediyorum ♥️