Ssude uyuşukluk normal. Benimde hala değişik bi hissizlik var 1 seneyi buluyormuş yam iyileşmesi. 2 ay 27 gün oldu benim. Normalde kabarıklık yoktu şu 2 gündür azcık kabarıklık var sanki öyle farkediyorum. Anneme gösterdim normal dedi ama bilemedim. Acı ağrı da yok bende