selimhankerem kaç yaşında?
Benim oğlum 4 yaşini 3 ay geçti 4.5 yaşına yaklaştı.. Evde Kur’an okuyup namaz kıldığımiza şahit olduğu ve o ortamda yetiştiği için bilinçlendi. Çekirdekten yetiştirmek derler ya ,bende çok istiyorum lakin yanlış bir şey demeyeyim diye uğraşıyorum. Geçen anne;Allah nerede? Neden Allah’ı göremiyorum diye sordu. Burdaki bazi arkadaşlar hani diyor ya, soyut kavramları algılamayan bir çocuğa dini eğitimi yada dini bilgileri vermeyi uygun bulmuyoruz diye. Bunu bizde biliyoruz. Onun yaşına ve seviyesine göre cevap vermeye çalışıyoruz. Tutupta Allah’ı, peygamberler tarihini anlatmaya yada cennet cehennemi anlatmıyoruz. Onlar nasıl algılıyor bu olayı bilemem ama oğlumun sorusu tamda yaşına göre çok çok uygunmuş. Bunun için Merve Gülcemalin Allah’ı neden göremiyorum kitabini aldım. Kitabin Arka sayfasında bir not var. Diyor ki Çocuklarımızin merakını gidermek için kitaplara,kaynaklara başvururuz. Eğer Allah’ı daha sorgulamiyorsa bu kitabı alıp anlatmamalisiniz. Onun sorma zamanını beklemeliyiz. Hiç sormamis sorgulama zamanı gelmemis ise Rabbimi tanıyorum kitabı ile önden bir başlangıç yapabilirsiniz diyor.