ness_ Merhabalar düz kafa yastığı kullanıp memnun kalan var mı ? Bebeğinizi kafası şekilli olsun diye nasıl yatırıyorsunuz ?
[silindi] ness_ 40ı çıkana kadar bir sağ bir sol şeklinde yatırdım sonra normal bir şekilde sırt üstü yüz üstü devam ettik