Merhaba kızlar oğlum 6 ay dört günlük 5 buçuk aydan beri tadım yapıyoruz yani yapmaya çalışıyoruz asla oğlum kaşıkla birşey yemiyor eline verdiğim gidalar ufacık parça ağzına girse bile oguruyor bu gün yoğurt bebe bisküvisi yaptım ağzını asla açmıyor bile benmi beceremiyorum dicemde diğer oğlum çok seviyordu hop ek gıda geçiş dönemini atlattık herşeyi yer severdi ama bu oğlum hiç bir şekilde su bile içmiyor hemen bı ogurtu hemen bir tiksinme asla kaşık gidince ağzını açmıyor ne yapabilirim