ahsensena merhaba kızım şu an 2 buçuk yaşında artık. Bi çok kelimeyi söyleyebiliyor. Renklerden, rakamlardan, tamam diyor, olur diyor. En sevdiği şarkıyı apt adı apt diyor 😄 kitabının adını karga gakguk diyor. Çok kelimesi var yani. Cümle olarak da baba gel, anne kalk, anneanne gel, dede bak vs. 2 kelimeli cümleler kuruyor. Doktorumuz hepsi gayet normal gelişimi gayet iyi dedi. Bir de şöyle bir şey dedi. Bir çocuğun yaşından 1 çıkarın o kadar kelimeli cümleler kurması normalmiş. Mesela 3 yaşındaysa 2 kelimeli cümleler kurması normalmiş. 4 yaşında daha 3 kelimeli cümleler geçmesi normal dedi. Yani kafaya takacak bir şey yokmuş 😄💖