Kızım 4 aylık doymuyor mamayı da hiç içmedi kabul etmedi doymadigini çok iyi anlıyorum 5 saniye emiyor süt geliyor sonra gelmiyor emiyor emiyor gelmeyince ağlıyor ne yapayim ne yiyim helva yumurta hep yiyorum olmuyor bir türlü doyasıya emdigini bu ay hiç goremedim istiyor ama süt gelmiyor stres de yapmak istemiyorum iyice gitmesin süt diye ne öneriyorsunuz