Gzdeeee 10 aylık bebeğim sürekli elimi kolumu yanagımı nereyi denk getirirse ısırıyo bunun sebebi ne olabilir yaşayan anneler varmı ve nasıl vazgeçirdiniz merak ediyorum
Nurbost Gzdeeee benim oğlum da 9aylık olcak bi hafta sonra öyle her yerimi ısırıyor. Ama sadece bana yapıyor. Ben de onu öyle seviyorum ve o yüzden diye düşündüm ama başka sebebi de olabilir mi bilmiyorum