10 gunluk anneyim, sezeryan oldugun icin surum gelmedi ve bebegim sarilik oldu o yuzdne mama vermek zorunda kaldik, sutum geldi memeyide tutuyor emiyorda ardindan cisinide yapiyor ama surekli araniyor agizi ve ben doymadiginj dusunup mama veriyorum hata mi ediyorum bilmiyorum… bebegin doydugunu nasil anlariz? Kac dk emerse doyar?