Deletedmom_83 Kızlar 23 günlük bebeğim var meme ucum olmadığı için biberonda vermiştim sonrasında meme reddi yaşadım elektrikli pompa ile sağıp veriyordum dün mastit oldum sanıp acile gittim enfeksiyon kapmışım antibiyotik verdiler 12 saat arayla 2 adet kullandım ilaçtan mı bilmiyorum ama sütüm bir günde azaldı kesildi diyecek kadar az 2 memeden 20 Cc geliyor ne olur yardım edin çıldıracağım ?? Mamaya başlamak istemiyorum zaten alacak durumum yok öneri verin lütfen ne yapmalıyım
Srcz Deletedmom_83 ben de öyleydim biberonun dibi bile dolmuyordu. Dut kaynatıp içtim bol bol dereotu tahin yedim yumurta her sabah haşlayıp yedim sütüm o şekilde oldu birde bol bol emzirdim
alr_ Deletedmom_83 bol bol su iç,sabah kahvaktılarda helva tüket ve pompayla çekmeye devam et mutlaka canım çok faydası olur inşallah duzelir tekrar
cimcime1018 Deletedmom_83 silikon uç al acilen. 4 ay onunla emzirdim. Bol bol emzirdikce sütun articak. Emzirdikten sonra boş memeleri düzenli olarak sağ. Bu şekilde artar
endoplazmikretikulumiste Deletedmom_83 yumurta ve bulgur bir de irmik tatlısı artırır bıkmadan düzenli sağın birde eczanede bira mayası var onu günlük tüketin e bebekte süt İçin içecekler var onlardan alın
biranneningunluguuuu Kuru dut. Pekmezli su. Bolca su. Dereotu, bulgur pilavı, b12 solgar vitamin. Süt stttırıcı lactamil anne çayı ve sütlü içecek, bestlak her öğün 20 damla, şekerli çay. Tahin, helva. Komposto
Bulut-ily Deletedmom_83 Bol bol su iç yeşillik ye canım birde sık sık emzir meme ucum yok diye düşünme emzirdikçe çıkıyor.Ve bebek temas ettikçe süt üretimin git gide artar olumlu düşün sütüm yok diye strese sokma kendini çoğalır artar inşallah💖
-elz- Deletedmom_83 ilaçtan olma ihtimali çoookk yüksek bazı ilaçların içeriğinde ki etken maddeler sütü etkiliyor en fazla 3 - 4 günde geri geliyor
Pozitif93 Deletedmom_83 Silikon uç ile emzir ama sonra mutlaka bebeğinin emmesini zorla. Ben 1 ay uğraştım. Sonra damagi guclendikce kendi silikon uca gerek kalmadan emmeye başladı. Bebek emdikçe sütun de artar. Ek olarak ebebekte satılan bir içecek var yeşil kutulu. Gazoz gibi. Ben de o baya süt artirdi
sunflower01 Deletedmom_83 ısırgan otu çayı için. İltihabı kesip sütü çoğaltır araştırıp için Aktardan doğal olanini alin koyu yeşil oluyor ısırgan otu kurusu. Demleyip için Bi de Kaynar icirirler yeni lohusa kadına İçinde ceviz kabuk tarçın karanfil bal ya da şeker oluyor toz şeker yani Bunlar süt getirir geçmiş olsun
sunflower01 Deletedmom_83 bol Su için Kuru soğan ve dereotu kesinlikle tüketin Yeşillik iyi oluyor süt için
Gigimom Bol bol su için, yeşillik yiyin, kayısı suyu ve ayran da artırıyor ayrıca kuruyemişlerden de tüketin faydası olacaktır bir de sık sık emzirin emzirdikten sonra da sağın olumlu düşünmek de önemli ben de yaşadım bi iki güne toparladım stres yapmazsanız düzelir inşallah sütüm var bu küçük bi talihsizlik biraz yer içersem toparlanırım gibi düşünün
Btl711 Deletedmom_83 benim sutum oldugu halde sagdigimda 30 cc dolmuyordu stres yapma oncelikle sut artirici besinler ye duzelir en kisa surede inşallah