Merhaba
Bugün tam 3 aylık oldu gecen pazartesi soğuk algınlığı oldu malesef 3 gün hastaydı halsizliği hastalığo geçince çocuğuma bişey oldu asla uyumak istemiyor normalde kucağımda pışpış yapınca 1 en fazla 1.5 saat sonra uyurdu asla uyumak istemiyor gözleri kapalı yırtınırcasına ağlıyor sonra uyuyor :( onu geçtim emmiyorda 2 saat olmadan emen bebek gitti 4 saat aç kalan bebek geldi eli ağzında olsun ona yetiyor Atak mı ? Diş mi ? Bu ayda normal mi :(