gizemmerenn 5 ay 8 günlüğüz hafiften ek gıdaya başladıkta geçti. Makat darlığımız vardı. Sürekli acillik oluyorduk biz bağırsakları karın boşluğu full gaz olurdu. Hiçbişey fayda etmezdi lavman bile hortumla açarlardı. Zamanla oturttuk kucağımızda şimdi tam mama sandalyesine başladık kendiliğinden gaz, kaka yapıyor. Sizde oturtun kucağınızda ayaklarını lavaboya geçer gibi koyun