Kızlar merhaba benim bebeğim gündüz asla yatmayan bir bebekti gündüzleri memede 10-20 dk yatardı bugün 2. Ay aşımızı olduk 3nüde bebeğim bugün tüm gün yattı sadece emmeye kaldırıyorum bu normal mi acaba ateşide cıkmadı şükür ama uyku hali beni biraz tedirgin etti..