Okadar üzgünüm ki napacagim bilmiyorum bir kaç gündür azalma hissediyordum ama bugün nerdeyse yok gibi bebeğim zaten emmek istemiyor saatlardir zorla emzirdim iki göğsumu sagdim 40 ml çıktı toplam normalde 250 ml doldururdu ben bırakırdım sagmayi daha 2.5 aylık bebeğim çok kötü hissediyorum kendimi çok