37inci Elvn94 bilmıyorum ki bizim doktorumuz ole dedi yarın gene gidicem bi sorayim sade icmediydi uyardiginiz icin tesekkr ederim
Melekegemen Tuba_01 8 damla mı bize 4 damla dediler canım 2 sabah 2 akşam ve verdikten sonra 40 dk emzirme kusarsa gel değiştirelim dediler bizde vegeferon kullanıyoruz
Tuba_01 Melekegemen bana da kilosu 8 diye dedi hemşirem canım şuan arada kaldım en iyisi gidip değişmek damlayı👍🏻
Tugba42 Bende kullanıyorum sağlık ocaginin verdigini yazilanlari görünce kullanmak istemiyorum şuan doktora danismakta fayda var
Neslihanysldl Bizede 4 aylık aşısında vegaforon verdiler yarın baslayacaktım ama yan etkileri okudukça gözüm korktu,doktora gidip başka bi ilaç mı istesem😞
Eliffhanife Merve ewet yapti yesil yapiyo birakayim ddim her gun cay kasigiyla pekmez veriyorum ama vermem gerekiyomus
Alminakaanucak Izzyboymother 60 tl Sidefer biz 9 ayligiz nerdeyse 2 ayliktan itibaren kullanıyoruz kilosu ne kadarsa damlası okadar tatli oldugu icin istekle iciyor ve damlasada leke birakmiyor ben cok memnunum