Merhabalar kızlar ben 2 buçuk ay önce doğum yaptım 3 gün önce hafif bir kan geldi ped taktım o gün biraz kanama geldi ertesi gün de sabah geldi cok az sonra bidaha hiç gelmedi normal mi böyle olması benim hamilelikten önce bayağı yoğun oluyordu ve 1 hafta sürüyordu ama bu sefer böyle olunca bi tedirgin oldum