Ben emzirirken ve bebekle aynı odadayken gece uyurken dahil hep çift maske taktım , mümkün olduğunca kucağıma almadım aldıysam da yüzünü dışa dönük çevirdim. Maskeyi sadece dışarda ve bebeği sokmadığım bir odada çıkardım. Ballı ıhlamur yaptım sürekli ictim, bide sarımsak bal limon kürü yaptım sabah akşam onu yedim , ara ara sarımsak yuttum. Tüm tuşlara bastım nerdeyse yani 😂 ama çok şükür bebeğime geçmedi, inşallah sizin de geçmez çok geçmiş olsun