Kızlar bebegim bugün 4 ay 2 günlük ben lohusalıgım bittikten sonra henüz bidaha adet görmedim sizce normal mi süphelenmeli miyim? Bugün laf arasında sen adet oldunmu fln siye soruldu yok daha olmadım diyince hmm süt koruyo demekki ama benim de öyle olmustu gic adet olmadan hamile oldugumu ögrendim gelecegi varsa geliyo fln dediler bi tırstım ufaktan test yapmayada korkuyorum cesaretim yok normal mi adet olmamam sizce erken mi yoksa olmam mı gerekiyodu? Emziriyorum bu arada sadece