Ya ben çocuğumu 5 aylıkken doktora götürdüm orda yanlış hatırlamıyorsam doktor 6. Ayda kan değerine bakılacak ve aşısı yapılacak dedi . Aşıları yapıldı ama sağlık ocağı kan falan almadı bunun için çocuk doktoruna mi gitmem lazım yani 6. Ayda kan alımı oluyor muu