58goktugum Anneler ben bu markanın gaz damlasını kullandım hiç bir yararını görmedim şurubunu önerdiler onu aldım şimdi. Kullanan var mı acaba nasıl oldu sizin bebişlere.
selimgiray 58goktugum once damlasini kullandim. Damlasi simetikon iceriyo bu da gazi biriktirip cikarmasini sagliyo bagirsaklar ve makatta zorlanma oluyo. Colex olan surubunu öneririm. Keske en basindan beri surup kullansaydim. Genelde 4.aydan sonra gaz sikayeti kalmiyo ama.
Biskusunannesi Ben bi kaç damla dan sonra direk bu şurubu kullandım bizde faydası oldu ama her bebeğe göre değişir
58goktugum selimgiray içinde şırınga var 5 ml verin yazıyor bebek için çok mu sizce? Siz verdiniz mi? Bana doktorum önermedi yani damlasını verdi o yüzden ona soramadım henüz kontrole de gitmedim. Kendim aldım eczaneden bir de bitkisel olunca içim rahat ama yine de danışmak istedim.
selimgiray 58goktugum ben her sabah ve her gece 4 ml veriyodum gun icinde duruma gore bikac kere daha 4er veriyodum