Merhaba anneler,
mevsim geçişi bizi mahvetti ):
geçen hafta eşim hastaydı, dünden beri 4.5 aylık kızım burnunu çeker gibi sesler çıkarıyor, öksürüyor ve çok hapşırıyor 😢 benim de bugün boğazım batmaya ve burnum tıkanmaya başladı.
Kızım dün gece zor uyudu, öğle uykusu zaten kalmadı huzursuzluktan.
burnuna sf sıkıp aspire ediyorum, ben hep sarımsaklı çorba, c vitamini içiyorum ama kızıma yapabileceğim şeyler sınırlı sanırım ):
bu hastalık nasıl geçecek? canım yavrum hiç dayanamıyorum buna.
Allah beterinden esirgesin hepimizin yavrusunu…