birgunes21 Bı yanağı daha sis çok çok belirgin değil dikkatli bakınca daha çok anlaşılıyor ve gözünde de aynı sorunu yaşıyorum bunları iki üç aylliken fark ettim yeni üçüncü ayina girdi doktora götürecem Boylr bir şey yaşayan oldu mu kızım için çok üzgünüm 😓
pasaklisinkukuli birgunes21 bi doktora bu soruyu sordular instagramda doktora danışılmalı bakılmalı yazmıştı sadece nedenini açıklamadı iyi bir doktor bulup gidin bence
Eb2 birgunes21 merhabalar kızınızı yüzü düzeldi mi. Benim bebeğim de 3 buçuk aylık erkek ve benimki de aynı. Şiş olmayan tarafa doğru yatırıyorum. Doğru yapıyorumdur inşallah.
birgunes21 pasaklisinkukuli random bı doktora gidecem bakalım umarim çözümü vardır ve kotu bir hastalık yoktur 🙏 iyi bir doktor bilmiyorum hiç
birgunes21 Eb2 biraz daha azaldi gibi ya sürekli yatirdigim kısım şiş bizimkinin. sis olamyan tarafa yatırıyorum tabi yine bozuyor pozisyonu doktora götürdüm bir şey demedi hatta asimetri bile fark etmedi ama var yani
Eb2 Benimki de öyle. İnşallah düzelirler. Benimki de rahat durmuyor sürekli dönüyor 😤kaç aylıktı sizinki. Benimki 4 bittti
birgunes21 Eb2 4 ay 8 günlük kızım inşallah düzelirler artık kimse demiyor yüzü asimetrik duruyor diye yavaş yavaş komple düzelir diye düşünüyorum
Eb2 birgunes21 ayy inşallah dediğiniz gibi olur. Benimki de az da olsa düzeldi gibi ama yine de hep şiş olmaya. Tarafa yatırıyorum
birgunes21 Eb2 duzelirler inşallah Allah başka sorun hastalık vermesin bunlar onemli değil 🙂 düzelmezse bile çözümü var
merveaydin93 Hanımlar benim bebeğimin yanağıda bir tarafı daha şiş bir tarafı daha düz gectimi sizinkiler nasıl düzelir @Eb2
Eb2 merveaydin93 paylaşım yaptığım güne oranla çok çok düzeldi benimki. Aynı dedikleri gibi şiş olmayan tarafa yatırdım.mantığı ben de anlamış değilim 😄bebeğim şu an 6 aylık hala şiş olmayan tarafa yatırıyorum. Nerdeyse düzeldi yok denecek kadar az fark kaldı.
merveaydin93 Şiş olmayaan tarafa yatırıyorum demişsiniz ama orası daha düz olmazmi ozaman mantığını anlayamadim @birgunes21