melegininannesi38 Kızlar kaysi hosafi içmiştim bebeğimde kakasını rahatça yaptı ama çok fazla karni gurulduya neden olabilir gaz mı var aceba ya da usutmus olabilir mi
melegininannesi38 amansallagitsin olabilir canım hoşaftan sonra oldu ya normalde kendiliğinden kaka yapamiyordu memee mama olarak ilerledigimizden mamayi bıraktım mama yerken de hosaf içiyordum ama faydası olmuyordu şimdi oldu kakasını felan hep yaptı ama karni gurulduyo muhtemelen bebise gaz yapti