2.5 aylık oldu bebeğim ikinci çocuğum birde ilkine nasıl bakmışım buyutmusum 6 yaşında şimdi ama bu bebeğim çok zorluyor acmi uykusunu var doyuyormu hiç anlamıyorum bugün sabahtan belli emmek istemiyor resmen oturup aglicam yani beni emmeyi bırakacak diye ödüm kopuyor sürekli bir uyku hali gibi bir gün çok çok uyuyor birgün az bugün gözünü açmak istemiyor resmen ama emmek de istemiyor daha iki gün once götürdüm doktora bı sikintisi yok napacam bilmiyorum nasıl buyutucem gercekten bilmiyorum