asyaa0809 benim bebeğim 3 ay 7 günlük 2 haftadır falan biz de meme reddi yaşıyoruz. Ayakta emziriyorum şarkı söylüyorum. Ağladığı veya hırçın olduğu zaman asla almıyor. Sakinleştirip öyle veriyorum. Bir süre sonra zaten çok acıkınca mecbur kendisi alıyor. Size önerim asla vazgeçmeyin. Hoplatın, zıplatın oynayarak meme verin. Biberon vermeyin. Böyle böyle geçecek.