hnnl benimde iki kızım var onlarla oğlumun arasında konuşma olarak ciddi bi fark var onlar erken konuşup cümle kurdular ama bu demek değil her erkek çocuğu geç konuşucak 4 gözle konuşmasını bekliyorum bakalım oğlum biraz kendini zorlayıp yorarsa konuşacak ama yaramazlıktan konuşma gayreti göstermeye zamanı kalmıyor😅