Philips avent aldım bebeğim asla biberon tutmadı su içiremiyodum. Ek gıda dönemindeyiz kabız bile oldu. Ben pipetli bardakları kullanamaz diye almamıştım ama almamla hemen içti. Ve çocuğum şimdi su içiyor. Philipsi sevmedi. Munchkin pipetli bardakla içiyoruz şimdi. O noktada bir tane pipete su çektim, bir tarafını elimle kapatıp bebeğimin ağzına verdim ve elimi kaldırdım. Kaldırınca ağzına su gitti ve pipetten su geldiğini fark edip çekmeye başladı. Bunu bi videoda görmüştüm