Merhaba, bebegim 11 aylik, antibiyotik kullanıyoruz 2 gündür daha önce olduğu gibi yine bağırsak florası bozuldu daha önce probiyotik damla almistik ama suan baya pahalı. Probiyotik yogurt ayni gorevi görür mü sizce bi bilgisi olan ve önerisi olan varmı ?