Oynakbalina Kızım 3 ay 7 günlük bugun doktorumuz 4. Ayda ek gıdaya başlarız dedi genelde 6 ayda basliyolar herhangi bi sıkıntı olmaz değil mi dedim olmaz dedi sizin ek gıda süreciniz nasıl oldu ? Bağırsakları tam gelisemedigi icin erken gibi geldi bana biraz
karakizika1704 Oynakbalina aslında ek gıda değilde tadım ayı olarak başlatıyor doktorlar 4 ayda bizede 4. Ayda baslatti banada ek gıdaya başlıcaz dedi 4 .ay geldiğinde broşür verdi içeriğine gire ilerle dedii ama karnını doyuracak kadar verme dedii sadece tadımlık yerse max 4-5 tatlı kaşığı ver dedii 6. Aya kadar tadım gibi ilerledik
Fatoss111111 Biz de dördüncü aydayız yavaş yavaş tadım yaptırmaya başladım diğer ayda normal şekilde veririm bence sizde öyle yapın
Oynakbalina karakizika1704 peki kabız falan oldu mu ya da herhangi bi yan etki bazi doktorlar 6 aya kadar tadim bile yaptirmiyor kafam karıştı açıkçası
Busraf44 karakizika1704 broşür derken neler yazıyor içinde bizi de bilgilendirir misiniz rica etsem 😌
karakizika1704 Oynakbalina evet kabız oldu ama yapamama değil afedersiniz ama keçi boku gibi yaptı oda sağlık ocaginin verdiği kan ilacından dolayıymış onu değiştirince kesildi bide 6. Ayın sonunda tam katı şeyler vermeye başlayınca olur gibi oldu ama direk kabız olacağını hisseettigim anda kuru kayısı haşlayıp onu yedirdim suyunu incirdim hemen geçiriyordu bi dahada çok şükür olmadikk
karakizika1704 Busraf44 genelde her doktorun oluyor ama içerisinde neleri nasıl yapabiliriz vb şeyler yazıyor ben size resmini çekip atayim