Tekbenimsucumguzelolmakdemi bende çocuk gelişimi önlisans mezunuyum, bu sektörde çalışmadım hiç farklı bir mesleğim var. Bi 10 yıl önce bilgisayar kursuna gitmiştim yan sınıfta bu dediğiniz kurs vardı işkur garantili diyorlardı o zaman ama hiç birinib işe girebildiğini görmedim, bunların bi saat sistemi var 9 aydı benim gördüğüm kurs. Biraz yaşadığınız ile bağlı iş bulma oranınız ben büyük şehirde yaşıyorum burada çok zor bu şekilde işe girmek (özel sektörü katmıyorum orada her şey dönüyor), dediğim gibi öncelikle girilebildiğini duyduğunuz kuruma sorup ona göre kayıt yaptırmanızı tavsiye ederim zaman kaybı yaşamamanız adına…