Sevdaa34 Hanımlar merhaba , prima kullanıyodum pişik yaptı sonra minies kullandım oda pişik yaptı şimdi de sleepy bio natural kullanıcam kullanan var mı aranızda
Elifumay_devrilmez66 Sevdaa34 ben Molfix kullanıyorum hiç pişik yapmadı bize gayet güzel sleepi bizde pişik yapti
edafmo Sevdaa34 sleepy hem natural hem bio natural kullandım asla memnun kalmadım. Hem pişik yaptı hem torbalanma kalıpları da çok küçük. Goon premium soft kullanıyorum çok çok memnunum
Suphiye_mila13 Sevdaa34 çok güzel bir seri bio natural serisi bizde ilk 3 ay onu kullandık hiçbir sıkıntı yaşamadık ama şuan baby turco kullanıyoruz ondan da memnunuz içeriği gayet temiz güzel ve daha hesaplı zaten daha hesaplı olduğu için buna geçtik
Flamingom Sevdaa34 6 ay prima premium kullandım. Sonra sleepye geçtim natural olan külot bez. Bir ara baby turco denedim küçük geliyordu kilosuna uygun olmasına ragmen. En son molfix pembe mavi kulandım en çok onu sevdim. Külot bez o da
NoOne Sevdaa34 goon premium soft ya da goon normal kullanabilirsiniz ben çok memnunum. Sleepy bizde direk pişik yapmıştı hem de çiş kokusu fazla geliyordu
vsleliz Sevdaa34 yok bizde pişik yaptı sleepy kalitesiz . en güzeli prima (premium care) deneyin prima pampers mı pişik yaptı