Ben ilk sınavda çok guzel kullanmama rağmen heyecandan ar
Arabayi stop ettirdim kalkldim. İkinci sınav için ders almam gerekiyormuş ve ders ücreti ve sınav ücreti 1450 TL idi. Her kalındığında ders almak mecburi mi. Sınav ücreti tamam da ders ücreti her seferinde fazla değil mi acaba ?