Bebeğim 2 ay 20 günlük. Her zaman değil ama bazen emerken ağzına alıp alıp çıkarıyor vermezsem hırçınlaşıp ağlıyor verince de düzgün emmiyor alıyo çıkarıyor sürekli memeyi özellikle bir göğsümde yapıyor bunu sadece. Arada kaldıırıp gazını da çıkarıyorum ama yine aynı. Neden olabilir acaba meme reddi mi yaşıyoruz 🥺