Erken doğum olduğu için rop muayenesi oldu 1. Ayında orada bir sorun çıkmadı, ilk gözünde şişlik farkettiğimde 2 aylıktı doktor göz damlası ve steril mendil verdi ama şişlik inmediği gibi birde göz yaşarması ve kızarıklıkta eklendi ve göz yaşarması gün geçtikçe daha da artıyor. Böyle bi şey yaşayan oldu mu? Sonucu ne oldu? (Bu söylediğim sorunlar sadece tek göz için geçerli, diğer gözü normal)