Kbr79 3 ayda sütüm kesildi mama vermeye başladım süt verirken ayda 1 kilo alırdı sütüm tamamen kesilince mamaya başladım mamada ayda 300 gram aldı mama alan bebekler hep mi böyle ?
ArvenMom Kbr79 bu bebeğin gelişimiyle alakalı mamayla değil mamanın yaramadığını düşünüyorsanız mamayı değiştirin.
Aslananne1 Kbr79 maması yaramıyor demek nestle mama öneririm hem tok tutuyor hemde güzel kilo aldırıyor 👍
vsleliz Kbr79 ben hipp kullanıyorum aşırı memnunum. Ama aynı anda emziriyorumda. Bir kilo alıyor her ay. Tek mamayla nasıl olurdu bilemiyorum mamamı yarıyor mememi
Aslananne1 Kbr79 niye olmasın bildiğimiz mama ben dogdugundan beri kullanıyorum çok memnunum benim oğlum şuan 17 aylık 3 numara kullanıyorum