Betulsark ikibebedublekahve valla bazen yapıyoruz ama esim ekmekle banarak yediği için bize fazla bile geliyor iki kişi 250 gr kıymadan yapıyorum ustunede patates diziyorum kalıyor bile genelde ama biri gelirse yapıyorum. Nefis yemek tariflerinde tepsi kebabı yaz zaten hemen en üstte çıkıyor
Oburiks ikibebedublekahve Dünden kalan et kemik haşlamam var eşim çok sever Yanına da ekstra sarma , dolma , tarhana çorbası yapacağım Turşu ayran da var yeterli bugünlük 🌺 Şimdiden afiyet olsun herkese 🫶🏻
1mucize ikibebedublekahve dün patates sulusu pirinç pilavı yaptım. Eşim dün işten biraz geç geldiği için dışarda yemişti artık. Kaldı yemeklerim bugün tekrar ısıtıp yiyeceğiz.🫠 kızımada mücver deneyeceğim bugün.
Mimoza-kizim ikibebedublekahve ezogelin corbasi yaninda karnıyarıkyaptım ve pirinç pilavim vardı birde salata yapcam 🥰
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Taze fasulye yaptım. Eğer eşim balık yemek isterse balık yaparım. İstemezse fasulye yeriz.
ikibebedublekahve NeclaLeylaCeydaOhnealaneala taze fasulyeyi çok severim ama eşim çook seçici onu da yemez😩 size afiyetler olsun kuzum
1mucize ikibebedublekahve Aynen valla yemeklerim var bugün anneme giderim akşama kadar oturur eşimin iş saatinde eve gelirim diye düşünmüştüm ama misafirim geldi gitti olsun . Yine akşama ne yapacağım diye düşünmüyorum😂