İyi günler oğlum 4 yas 2 aylık 1 haftadır 3 kere olmak üzere gece uyuduktan 1 saat kadar sonra uykuda korkuyor gibi oluyor hafif titreme el ayak kasiliyor oturuyor en son altına kaçırıyor ve rahatlayıp uykuya devam ediyor.Bunlar olurken uykuda hiç haberi yok altına filan yaptığından gözler kapalı.Hep çok su içtiği geceler oldu bu.Doktor net bisey soyleyemedi bida olursa noroloji dedi.Ya epilepsi umarım değildir yada çişini sıkıyor daha önce böyle bisey başına gelen var mı