Yakamozmisali Merhabalar. 3 yaşına girecek olan çocuğuma kış için kar botu bakıyorum sizin tavsiye edebileceğiniz bir ürün var mıdır ? Su geçirmez ayakları sıcacık olmasını istiyorum.
Sontvbukucu Yakamozmisali puma aldim ben indirimden yakaladim ama onu almasam mutlaka decathlon a bakardim. Cok guzel botlar vardi ve cok kaliteli oluyorlar.
delirmeceler Yakamozmisali ben kibar ve daha gözüme hitap ettiği için bimbilerden aldım ama w10259 neu ların içi kürklü arkadaşımda onlardan kullanıyor oda bende çok memnunuz