Merhaba bebeğim 19 ayını doldurdu yaşında emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum, az zamanımız kaldı yani. Emmeye aşırı düşkün bir bebek. Canı sıkılınca, ben iş yaparken ilgi isteyince emme istiyor. Daha da zoru gece emmesi devam ediyor. Bu sıralar hele atak gibi bir şey ysşıyoruz çok sık uyanıyor onunla uyuyorum. O uyanınca emiyor. Neresen başlamam lazım onu alıştırmaya travmatik olmasını istemiyorum. Yavaş yavaş bıraktırmak isityorum.