Merhaba bebegim 8 aylik olacak bu hafta. Ek gida mümkün değil yemiyor sadece yogurt ve tarhana iciyor. Karsisinde yemek yemek, blw yapip eline yemekleri vermek her seyi denedim. Her gun cesit cesit saatlerce ugrasip ona sevecegi seyleri yapmaya calisiyorum ama asla yemiyor. Bu ne kadar boyle gidecek öneriniz var mi