Benim oğluşum 4 aylıkbende yara olduğu için göğüs ucu kullanmaya başlamıştım çok denedim sonrasında bıraktıramadım 3. Ayında 1 hafta kadar aparatsız emdi meme reddi yaşadık tekrar aparatla verince aldı bende pes ettim bıraktırma konusunda sütü etkilediğini düşünmüyorum ama biz ekstra mamada kullanıyoruz memeyide alıyor