Kızlar kızım haftaya 3 aylık olacak. Normalde her gün 2-3kere kakasını yaparken günde 1e düsmüstü ve şimdi 6günde bir defa yapmaya başladı. Bir haftaya kadar normal yazıyor ama bu kadar süre uzamasının sebebi ne olabilir. Sürekli gaz çıkarıyor ve gazı da yalnız anne sütü alıyor olmasına ragmen cok kokuyor. Her seferinde kaka yaptı sanıyoruz ama yok.