Annekizz Kızlar temmuzda doğum yaptım. 40ım çıktı 1 ay sonra adet oldum. Sonraki ayda oldum. Ama eylülün sonuna doğru 2-3 leke geldi o gün bu gündür hala tık yok böyle olması normalmi. Hamile olduğumu düşünmüyorum çünkü korunuyoruz.
havuclumom Annekizz tam 6. Ayda ilk reglimi oldum ikinci regl için 15 gün geçti hala gelmedi. Ben de merak ediyorum oluyor mu böyle düzensizlikler?